Platba, doprava, dodání zboží a reklamace

ZPŮSOBY PLATBY

1. Bankovní převod předem

Při tomto způsobu platby Vám po dokončení objednávky přijde potvrzující e-mail s přiloženou zálohovou fakturou pro bankovní převod na náš účet.
Po připsání částky na náš účet zadáváme zboží do výroby a Vy obdržíte potvrzující e-mail s konečnou fakturou a odečtením zálohové platby, k úhradě tedy již 0,- Kč.

 

2. Platba přes zabezpečenou platební bránu ComGate Payments


Po odeslání objednávky má Zákazník možnost využít službu platební brány, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Po realizaci transakce předá brána informaci o provedení eshopu, který může expedovat zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím bankovních účtů společnosti ComGate Payments, a.s.

Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.

Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.

 

ZPŮSOBY DOPRAVY

1. DOPRAVNÍ SPOLEČNOST: PPL a TOPTRANS

Cena dopravy 120,- Kč a 280,- Kč včetně DPH.

Výše ceny dopravy je ovlivněna typem výrobku a celkovými rozměry Vámi objednaného výrobku.

 

Cenu dopravy máte ZDARMA, pokud nakoupíte zboží v minimální hodnotě 3.000,- Kč včetně DPH, platí pro území České republiky.

V případě dopravy do zahraničí dle individuální kalkulace.

 

2. OSOBNÍ ODBĚR NA PRODEJNĚ JACK WEST

Cena dopravy 0,- Kč

Provozní doba: pondělí - pátek, od 6.00 - 14,30 hodin
V případě osobního odběru v naší prodejně je doprava zdarma bez poplatku.

 

DODÁNÍ ZBOŽÍ

Obecné podmínky dodání zboží řeší Všeobecné obchodní podmínky, odstavec III. Dodání zboží.
Poznámka: u jednotlivého druhu zboží uvádíme dobu dodání v pracovních dnech.

 

REKLAMAČNÍ PODMÍNKY

V případě poškození při dopravě, chybějících komponentů, poruchy, chyby, sebepoškozování zboží, vadě na výrobku nás prosím kontaktujte e-mailem eshop@jackwest.cz, kde napiště prosím:

  1. číslo objednávky,
  2. přesný název zboží (podle názbu ve faktuře),
  3. stručný popis závady výrobku, fotodokumentace či video,
  4. Vaše kontaktní údaje (jméno, adresa, e-mail a telefonní číslo.

O reklamaci rozhodneme ihned, ve složitějších případech 7 pracovních dní. V odůvodněných případech zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu výrobku technikem, nejpozději do 30 dmů ode dne uplatnění reklamace.
V nejbližší možné době Vás budeme telefonicky nebo e-mailem kontaktovat s návrhem řešení reklamace.

 

Doporučení:

1. V případě, že spediční firma dodá zjevně poškozený balík a máte podezření na poškození zboží, balík nepřebírejte a nechte kurýra zboží vrátit odesílateli, reklamaci nám prosím pošlete e-mailem na eshop@jackwest.cz a napiště číslo objednávky, kterou reklamujete.

2. V případě, že balík převezmete a poté teprve zjistíte poškození zboží, nafoťte nám prosím poškozené zboží a také balík, ve kterém zboží přišlo a poté nám pošlete e-mailem na eshop@jackwest.cz a napiště číslo objednávky, kterou reklamujete.

 

 

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.
Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie. Další informace